მოგზაურთა უმეტესობა “სუპერ აპლიკაციაზე” ოცნებობს

super app

ყოველი მეშვიდე მოგზაური (66%) უკმაყოფილოა მისთვის ხელმისაწვდომი მოგზაურობის დაგეგმვის ვარიანტებით. ამავდროულად, ბევრი რესპონდენტი (48%) ასახელებს დაჯავშნას, როგორც მისი ორგანიზების ყველაზე რთულ ეტაპს, რადგან სასტუმროების, ბილეთების, ღონისძიებების, რესტორნების და ტრანსპორტის გაქირავება კვლავ მოითხოვს ცალკე გადახდის და ცალ-ცალკე დაჯავშნის პროცესს.

ამის შესახებ ნათქვამია Accenture-ის კვლევაში The travel industry’s new trip. ავტორები დარწმუნებულნი არიან, რომ AI ტექნოლოგიები იქნება ამ პრობლემების გადაწყვეტა.

გამოკითხულთა თითქმის ორი მესამედი (64%) მოგზაურობის ორგანიზებაში ყველაზე დიდ უხერხულობად მიიჩნევს სერვისების შერწყმის უნარის არქონას, რათა ის „უნაკლო იყოს“. ამავდროულად, გამოკითხულთა 97%-ს სურს ჰქონდეს „სუპერ აპლიკაცია“ მოგზაურობისთვის.

ეს მოიცავს ერთდროულ წვდომას მოგზაურობასთან დაკავშირებული სერვისების სრულ სპექტრზე, მათ შორის პერსონალიზებულ ვარიანტებზე დარჩენის ადგილი, ფრენები, რესტორნები და სხვა.


ასევე, მოგზაურთა დაახლოებით 61%-მა აღიარა, რომ უჭირს სამოგზაურო აპებსა და ვებსაიტებზე ნავიგაცია. ხოლო 56% იმედგაცრუებულია კონტენტის მორგების ან გაფილტვრის უნარის ნაკლებობით, რაც ნიშნავს, რომ მათ მეტი დრო სჭირდებათ გადაწყვეტილების მისაღებად ან საერთოდ ვერ იღებენ გადაწყვეტილებებს.

ავიანიუსი

Picture of travelnews.ge

travelnews.ge

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
Print

გამოგვიწერე და მიიღე სიახლეები