ბრენდ სასტუმროების დატვირთვის კოეფიციენტი გაიზარდა

brendirebuli sastumroebi

იანვარი-მარტის პერიოდში ბრენდირებული სასტუმროების დატვირთვის კოეფიციენტი გაიზარდა, – ინფორმაციას ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია ავრცელებს.

ადმინისტრაციის ცნობით, საერთაშორისო კვლევითი ორგანიზაციის (STR global) მონაცემებით, 2025 წლის პირველ კვარტალში, საქართველოში, ბრენდირებული სასტუმროების დატვირთვის კოეფიციენტი გაიზარდა.

იანვარი-მარტის პერიოდში დატვირთულობამ (Occupancy) 39% შეადგინა, ზრდა 2024 წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით 4.2%-ია

Picture of travelnews.ge

travelnews.ge

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
Print

გამოგვიწერე და მიიღე სიახლეები